Kalendar sveučilišta

Tko je online

Imamo 9 gostiju i nema članova online

Kalendar

Srpanj 2016
PUSČPSN
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Studentska anketa

Priručnik za upis

Članci

Znanstvena metodologija i medicinska informatika

 Nastavni plan - satnica za ak. 2015. /2016. godinu

Program za ak. 2015. /2016. godinu


Zadatak uz vježbu EXCEL ....

Podaci - Zadatak uz vježbu EXCEL ...

Motivacija i Vrste Motivacije

Navike spavanja

Stop i epworth


 ZNANSTVENA METODOLOGIJA

PROGRAM NASTAVE U AKADEMSKOJ GODINI 2015./16.

 (UKUPNO 60 SATI NASTAVE) 

OPĆE NAPOMENE O PREDMETU I USTROJU NASTAVE: 

Cilj je nastave osposobiti studenta za sustavni pristup znanosti, znanstvenom istraživanju te kritičkom čitanju i izradi znanstvenih članaka, te uporabi i vrednovanju informacija i znanja u medicini i zdravstvu utemeljenih na dokazima. Osnovni je cilj nastave da studenti steknu znanstvenoistraživačku pismenost kroz upoznavanje s načinom znanstvenog razmišljanja, vrstama znanstvenih istraživanja,  znanstvenim djelom i pretraživanjem znanstvenih informacija koje će im trebati tijekom čitavog studija za učenje i pronalaženje informacija tako i kasnije u životu čeka kao liječnike u svakodnevnom stručnom radu i znanstvenom istraživanju. Cilj je kolegija da se studenti, osim usvajanja znanja, vještina i stavova, osposobe za cjeloživotno učenje. 

Cilj je nastave da studenti usvoje znanja i vještine potrebne za: 

-          izradu, prikazivanje i predstavljanje rezultata istraživačkog rada primjenom temeljnih postulata znanosti i informatičke tehnologije; 

-          učenje (napose trajnu medicinsku izobrazbu tj. cjeloživotno učenje) korištenjem rezultata znanstvenoistraživačkih studija 

Daljnji je cilj da se studenti, budući liječnici, pripreme kako bi na višim godinama studija bili sposobni prepoznati i koristiti: 

-          medicinske spoznaje (informacije) utemeljene na dokazima; 

-          potrebu stalnog razvijanja znanstvenog načina mišljenja načela pri studiranju u predmetima pretkliničke i kliničke medicine; 

-          ulogu i zadatke liječnika u zdravstvenom timu uz primjenu temeljnih znanstvenih načela u razvoju i unaprjeđenju dijagnosticiranja bolesti i liječenju bolesnika. 

Nastava se sastoji od predavanja, seminara i vježbi pri čemu je težište na praktičnim vježbama i izradi vlastitog istraživanja (50% nastave) gdje svaki student mora raditi u timu (maloj skupini) na posebnom problemu istraživanja uz nadzor voditelja vježbi te voditelja predmeta. 

Medicinska informatika
PROGRAM NASTAVE

U AKADEMSKOJ GODINI 2015./16.

(UKUPNO 60 SATI NASTAVE)

OPĆE NAPOMENE O PREDMETU I USTROJU NASTAVE:

Cilj je nastave osposobiti studenta za sustavni pristup organizaciji, komuniciranju i obradi podataka, te uporabi i vrednovanju informacija i znanja u medicini i zdravstvu. Osnovni je cilj nastave da studenti steknu informatičku pismenost kroz upoznavanje sa suvremenim metodama i tehnikama informacijskih i komunikacijskih tehnologija koje moraju naučiti primjereno, odgovorno i kritički koristiti kako tijekom daljnjeg studija za učenje i pronalaženje informacija tako i kasnije kao budući liječnici u stručnom radu i znanstvenom istraživanju. Cilj je kolegija da se studenti, osim usvajanja znanja, vještina i stavova, osposobe za cjeloživotno učenje.

Cilj je nastave da studenti usvoje znanja i vještine potrebne za:

-          prikazivanje i predstavljanje rezultata stručnog i istraživačkog rada primjenom informatičke tehnologije;

-          učenje (napose trajno medicinsko usavršavanje) korištenjem računalnih mreža (Interneta)

Daljnji je cilj da se studenti, budući liječnici, pripreme kako bi na višim godinama studija bili sposobni prepoznati:

-          informacijske tokove u zdravstvenoj praksi;

-          potrebu razvijanja normi, klasifikacija i etičkih načela pri primjeni informacijske i komunikacijske tehnologije u medicini i zdravstvu;

-          ulogu i zadatke liječnika u informatizaciji zdravstva i razvoju i unaprjeđenju zdravstvenih informacijskih sustava.

Nastava se sastoji od predavanja, seminara i vježbi pri čemu je težište na praktičnim vježbama u informatičkoj učionici (60% nastave) gdje svaki  student mora raditi samostalno na računalu i rješavati zadatke uz nadzor voditelja vježbi. 

 

 

Medicinski fakultet Mostar